Aprašymas
Kalbėkite – ir jus išgirs. Bet prieš kalbėdami pirmiausiai paklausykite – tik taip rasite tiesų kelią į kliento, pavaldinio, kolegos ar artimojo širdį. Rezultatyvaus bendravimo receptą siūlo Keldo Jenseno knyga Komunikacijos vadovas. Šis leidinys ne vienam verslininkui atvers akis, kaip paprastu, bet taikliu ir nuoširdžiu žodžiu galima atidaryti duris, kurios, atrodė, buvo užrakintos devyniais užraktais. Tai jau antroji K.Jensen knyga, leidžiama „Verslo žinių”. Pirmoji – „Derybų vadovas” – buvo išleista prieš pora metų ir sulaukė didelio susidomėjimo Lietuvoje.
Ar žinojote, kad 70 procentų žmonių darbo netenka ne dėl gabumų stokos, bet dėl to, kad jiems trūksta komunikacinės kompetencijos? O tai, kad vos 15 procentų mūsų sėkmės priklauso nuo profesinių ar techninių žinių ir net 85 procentai nuo to, kaip gerai išmanome žmogaus elgseną? Ne? Tada atsiverskite Komunikacijos vadovą – knygą, kurią skaityti ne tik be galo naudinga kiekvienam iš mūsų, bet ir smagu.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.