Aprašymas
Knygos tikslas – supažindinti su pagrindinėmis projekto idėjomis ir teorinėmis nuostatomis, pasidalyti praktine patirtimi. Pirmame knygos skyriuje pristatoma nuosekli mąstymo bei mokymosi schema ir parodoma, kaip ją taikyti, kokie kiekvienos schemos pakopos taikymo privalumai ir reikšmė ugdant kritinį mąstymą. Taip pat aptariamos pamokos planavimo ir vertinimo galimybės. Antrame knygos skyriuje savo patirtimi dalijasi mokytojai, dirbantys su įvairaus amžiaus vaikais, pradedant pradinukais ir baigiant aukštųjų mokyklų studentais; mokytojai, dėstantys įvairius dalykus, pradedant humanitariniais ir baigiant tiksliaisiais mokslais. Projekte dalyvavo įvairių dalykų bendrojo lavinimo mokyklų mokytojai ir aukštųjų mokyklų dėstytojai. Klausydamiesi teorinių paskaitų, eksperimentuodami, bandydami taikyti kritinį mąstymą ugdančius metodus savo darbe, mokytojai stengėsi atrasti savąjį kritinio mąstymo modelį, išsiaiškinti kiekvienas sau, kas gi yra tas kritinis mąstymas. Vieno teisingo atsakymo nėra, jo nerasite ir šioje knygoje. Tačiau dėl pagrindinės nuostatos sutariama: kritinis mąstymas – tai įgūdis, būtina atviros, demokratinės visuomenės sąlyga.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.