Rinkodara: nuo klasikinės teorijos iki šiuolaikinio pritaikymo – Juozas Vijeikis

2.50 

Turime

Kategorija:
Leidimo data: 2003
Knygos būklė: Labai gera
Leidykla: Rosma
Knygos viršelis: Kietas
Knygos puslapių skaičius: 188

Aprašymas

Leidinio medžiaga sudomins smalsius žmones, neturinčius laiko skaityti storų knygų, tačiau norinčius suprasti rinkodaros esmę, nuodugniau pažinti praktines rinkodaros komplekso priemonių taikymo galimybes kuriant naują prekę, suprasti, kokiems rinkodaros specialistams priklauso ateitis: ar tiems, kurie fiziškai nepajėgdami susiieškoti vartotojų dideliais kiekiais siunčia nepageidaujamus rinkodaros pranešimus, tikėdamiesi, kad šie atsiųs jiems pinigų, ar tiems, kurie sukuria pagrindą ir veikia ten, kur susidomėję žmonės gali tarpusavyje vykdyti rinkodarą, suburia vartotojų tinklus, pasitraukia iš kelio ir leidžia vartotojams kalbėti.

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Rinkodara: nuo klasikinės teorijos iki šiuolaikinio pritaikymo – Juozas Vijeikis”