Aprašymas
Šioje knygoje rasite pasakojimą, kaip to galima pasiekti. Ar dažnas iš mūsų verslininkų gali pasigirti savaisiais pardavimo vadybininkais, išmanančiais klientų problemas, žinančiais jų verslo sėkmės faktorius, jų gaunamą ekonominę naudą iš mūsų pasiūlymų? Ar dažnas iš mūsų vadovaujasi logika “Kol galutinis pirkėjas nenupirko, – niekas iš mūsų nepardavė!”? O kiek verslininkų vis dėlto mano, kad tik kainos dydis viską lemia? Kuris iš mūsų yra pamąstęs, kaip parengti tokį sprendimą, kad dar labiau padidėtų kliento sėkmė?..
Tokia naujoji mąstymo logika yra aprašyta šiame romane – vadovėlyje. Jis pagrįstas keliomis dešimtimis sėkmingų verslo atvejų analizių. Tie atvejai santykinai sugrupuoti į tris verslus, kurie iš esmės yra visiškai skirtingi: kosmetikos gamyba ir pardavimas (sprendimai mažmenai), spaustuvė, kurios įranga pasenusi ir dėl to beveik nebeįmanoma rungtis su modernesniais konkurentais, bei suspausto garo tiekimas.
Pagrindiniam knygos veikėjui iškyla būtinybė per tris mėnesius rasti sprendimus trims labai skirtingiems verslams, kad tie sprendimai būtų unikalūs ir kartu “tiražuojami”. Galima būtų įtarti, kad siužetas išgalvotas, jeigu knygos herojus neturėtų gyvo prototipo šiuolaikiniame verslo pasaulyje.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.