Aprašymas
Davidas Ogilvy vadinamas šiuolaikinės reklamos tėvu ar net reklamos genijumi. 1911 gimęs škotų brokerio sūnus mokėsi Oksforde, iš kur buvo skandalingai pašalintas. Vėliau dirbo Paryžiaus restorano virtuvėje, pardavinėjo skalbykles Anglijoje. 1938 m. emigravo į JAV, kur 1948 m. įkūrė savo reklamos agentūrą ir sukūrė ne vieną klasika tapusią reklamos kampaniją. Prieš daugiau kaip pusšimtį metų jo išleista „Reklamos žmogaus išpažintis“ vis dar išlieka universalus ir privalomas tekstas kiekvienam reklamos specialistui. Autoriaus patirtis, įsitikinimai ir požiūris yra aktualūs verslo žmonėms, rinkodaros specialistams ir beveik kiekvienam vadovui. Knygoje pateikiamos sėkmingiausios D. Ogilvy idėjos, taktikos ir metodai, dėl kurių ši knyga tapo perkamiausia daugelyje šalių. Dar ši knyga svarbi todėl, kad ji – ne tik apie reklamą, bet ir apie žmonių mąstymą ir elgesį susidūrus su verslo sunkumais.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.